Thursday, December 30, 2010

Let's get started....

I'm back in training!!!
Trying to get ready for a 10K in January.
A few days ago I ran for 56 Minutes and did almost 8 Kilometers. Not a good time though, but I'm working on it :o)
Ich bin zurueck im Training!!!
Ich versuche mich fuer einen 10 Kilometer Lauf im Januar vorzubereiten. Vor ein paar Tagen bin ich fuer 56 Minuten gelaufen und habe fast 8 Kilometer geschafft. Keine wirklich gute Zeit, aber ich arbeite dran :o)

I am very happy about all the Donations I've got so far. THANK YOU SO MUCH GUYS!!!! YOU ARE AWESOME!!!!
Ich bin sehr gluecklich ueber die ganzen Spenden die ich bisher bekommen habe. VIELEN DANK AN ALLE!!! IHR SEID KLASSE!!!!

So far we made: EURO 348.82 / $447.33 !!!!
AND THAT IS AWESOME!!!!
Wir haben bis jetzt zusammen: EURO 348.82 / $447.33!!!!
UND DAS IST KLASSE!!!!

And also, I have 7 Follwers on my BLOG!!! Yeah!!!!
Ich habe nun auch 7 Follwers auf meinem BLOG!!! Super!!!

To everybody who reads this: Please don't be just a silent reader! Please leave a comment for me from time to time. I really appreciate that!
An Alle die das hier lesen: Bitte seid nicht einfach nur stille Leser! Lasst auch bitte ab und zu mal einen Kommentar fuer mich zurueck! Ich wuerde mich darueber sehr freuen!

Thanks..... / Danke..........

No comments:

Post a Comment